ماى ايجي 9 الاختلاف والتميز
ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز T4p87810

ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز Ezlbtt10
ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز T4p87810

ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز Ezlbtt10
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

للاغانى والافلام العربي والاجنبي والالعاب وافلام الكارتون ومنوعات والكليبات

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولمجله ماى ايجي

ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
osama
عضو نشيط
عضو نشيط
osama

ذكر

ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز Empty
مُساهمةموضوع: ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز   ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز Emptyالجمعة مايو 20, 2011 11:31 pm

انا عندى محل موبيلات وعندى موبيل n96 وانا بسخن عليه فصل اعمل ايه قولى ارجوك ارجوك اشرحلى
ده هيبقى عيبو ايه فى بعض الناس بيقولولى browsosor افيدنا بمعلوماتك عيبو ايهفعلا بروسوسر
mego
4 نجوم
4 نجوم
mego

اسم المحافظه :
  • بورسعيد

ذكر
المزاج : عشره علي عشره يا قشطه

مُساهمةموضوع: رد: ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز   ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز Emptyالسبت مايو 21, 2011 10:47 am

دلوقتي المشكله انتا سخنت علي ايه بالظبط في البورده
mego
4 نجوم
4 نجوم
mego

اسم المحافظه :
  • بورسعيد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز   ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز Emptyالسبت مايو 21, 2011 10:48 am

اشرحلي بالتفصيل لو امكن
osama
عضو نشيط
عضو نشيط
osama

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز   ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز Emptyالسبت مايو 21, 2011 10:49 am

انا سخنت على البروسوسر بس اتهز عليه بس ولو كده هيبقى بكام البروسوسر وهشيلو ولا هعمل ايه مع الزبون
osama
عضو نشيط
عضو نشيط
osama

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز   ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز Emptyالسبت مايو 21, 2011 10:51 am

يعنى مش قصدى اسخن عليه
mego
4 نجوم
4 نجوم
mego

اسم المحافظه :
  • بورسعيد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز   ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز Emptyالسبت مايو 21, 2011 10:55 am

كده يا اسامه بروسيسور بس العيب اساسا كان في التليفون ايه علشان يخليك تيجي جنب البروسيسور
osama
عضو نشيط
عضو نشيط
osama

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز   ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز Emptyالسبت مايو 21, 2011 10:59 am

عارف الى هيا بتاعت السماعات
كانت بايظه شلتها وانا بسخن اجيت اجيب المكواه عشان اركبها بالازدير اجه المكوة على البروسوسر ممكن تقولى البروسوسر غالى وحوالى بكام
osama
عضو نشيط
عضو نشيط
osama

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز   ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز Emptyالسبت مايو 21, 2011 11:00 am

اسف اجه التسخين بتاعت الى هيا بشير بيها التسخين اجه على البروسوسر
mego
4 نجوم
4 نجوم
mego

اسم المحافظه :
  • بورسعيد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز   ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز Emptyالسبت مايو 21, 2011 11:06 am

تمنه 150 او 200 بس حسب اللي بيركبه عايزه واحد حريف اوووووي انتا منين يا اسامه
osama
عضو نشيط
عضو نشيط
osama

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز   ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز Emptyالسبت مايو 21, 2011 11:08 am

من بورفؤاد
osama
عضو نشيط
عضو نشيط
osama

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز   ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز Emptyالسبت مايو 21, 2011 11:08 am

طب ولو كده هاخد حقو من الزبون ازاى
mego
4 نجوم
4 نجوم
mego

اسم المحافظه :
  • بورسعيد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز   ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز Emptyالسبت مايو 21, 2011 11:12 am

هاقولك مين هيركبهولك بس انتا قلت للزبون كام وطبعا اكيد انتا اللي هتتفع التمنمش الزبون
osama
عضو نشيط
عضو نشيط
osama

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز   ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز Emptyالسبت مايو 21, 2011 11:14 am

طيب بس كده هلبسو انا بعرف اركبو انا اخد دورة اكادميه سموحه بس ماجليش حد قبل كده عاوز بروسوسر n96
osama
عضو نشيط
عضو نشيط
osama

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز   ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز Emptyالسبت مايو 21, 2011 11:17 am

فكو وحش جدا انا غلطان انى استلمتو
mego
4 نجوم
4 نجوم
mego

اسم المحافظه :
  • بورسعيد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز   ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز Emptyالسبت مايو 21, 2011 11:25 am

بص الحل دلو قتي انك تقول للزبون انك بعتو التوكيل علشان عليه مشكله جامده اوووووي علي البورده لواحد صحبك هناك هيظبطه وتروح لشركه تارجيت اللي تحت السنترال اللي علي الممشي في بورسعيد عارفها وتسلمه هناك فاصل متقولش انا محل قولهم ان التليفون فصل مره واحده منك وهما هيظبطوه وتعرف امتي تيجي تاخده وقولهم انا سالت واحد بتاع صيانه عليه فقالك بروسيسور وارف منهم ثمنه كام تقريبا وانا من بورسعيد
osama
عضو نشيط
عضو نشيط
osama

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز   ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز Emptyالسبت مايو 21, 2011 11:26 am

انتا من بورسعيد تعرف تعملو
mego
4 نجوم
4 نجوم
mego

اسم المحافظه :
  • بورسعيد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز   ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز Emptyالسبت مايو 21, 2011 11:35 am

اعرف بس المشكله اني معنديش بروسيسور بتاعه دلوقتي ونسبه نجاحه ضعيفه بس عند تارجيت هيشغلوه يعني هيشغلوه لانهم بيتحدو بعض جوه انا جالي n95 وبعتو عندهم عملو ليه بروسيسور برده واخدو 100 يبقي عصفور في اليد ولا عشره علي الشجره صح ومتقلقش هيتصلح بس مين هيدفع التمن انتا قولتلو كام في الاول
osama
عضو نشيط
عضو نشيط
osama

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز   ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز Emptyالسبت مايو 21, 2011 11:39 am

انا قولتلو 20 بس هعمل ايه هاخد حق البروسوسر ازاى ولو قولتلو 150 هيقولى انتا سالتتنى الاول مش عاوز اصلحو بس هيقولى ادهونى شغال
osama
عضو نشيط
عضو نشيط
osama

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز   ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز Emptyالسبت مايو 21, 2011 11:43 am

يعنى الحل هوا تارجت اوكى يا برنس وشرحك كان مفيد جدا ليا وشرح موفر وشرح مفهوم جدا وشكرا انك شرحتلى اشكرك مشكوووووور
mego
4 نجوم
4 نجوم
mego

اسم المحافظه :
  • بورسعيد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز   ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز Emptyالسبت مايو 21, 2011 11:59 am

هتقوله انك مركز تجميع i2 وان ليك واحد صاحبك هناك وانتا بعتلو التليفون النهارده الصبح لان التليفون فيه مشكله كبيره واي حد ممكن يشتغل فيه ممكن الجهاز يفصل منه خالص انما لو نوديه الشركه تبقي هي المسؤله عنه صح يعني لو باظ هتجيب واحد مكانه صح لا المشكله مش مشكله سماعه ديه طلعت بروسيسور وانك خفت علي الجهاز وانه زبونك ولازم تعمل معاه الصح وساعتها لما التليفون يتعمل ابقي عرفني انتا عاملته بكام وانا اقولك تحاسبه علي كام وعرفه انا احنا هندفع نص تمن صيانته او اقل وان البروسيسور ده غالي اوووي ومحدش يعرف يصلح وعرفني عملت ايه وابعتلي عنوانك واسم محلك وكده علشان ممكن اظبطك في شغل واي خدمه يا اسامه انتا تؤمر
osama
عضو نشيط
عضو نشيط
osama

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز   ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز Emptyالسبت مايو 21, 2011 12:02 pm

مشكور ياباشا على الرد الجميل ده وعلى الافاده دى انا لازم اقفل اروح اوديه وشكرا على الشرح الجميل والمفيد والموقع الجميل الى بيفيد الناس وشكرا
mego
4 نجوم
4 نجوم
mego

اسم المحافظه :
  • بورسعيد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز   ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز Emptyالسبت مايو 21, 2011 12:06 pm

العفو يا اسامه اي خدمه انا في خدمتك في اي وقت انتا تؤمر ولو احتجت اي حاجه عرفني صيانه او غير صيانه حتي لو شغل اكسسوار مع تحيات ميجوووووووووووووووووووووو
mohamed1
عضو جديد
عضو جديد
mohamed1

ذكر
المزاج : رايق

مُساهمةموضوع: رد: ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز   ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز Emptyالسبت مايو 21, 2011 12:13 pm

الله عليك يا ميجو شرح حلو اوى اوى ومفيد جدا لكل من عاوز يتعلم ومشكور جدا على الافاده
وارجو تدينى عنوان محلك عشان لو حد حب يجيلك
mego
4 نجوم
4 نجوم
mego

اسم المحافظه :
  • بورسعيد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز   ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز Emptyالسبت مايو 21, 2011 12:26 pm

شكرا يا محمد علي الكلام الجميل ده المحل انا فاتحه بس لسا بوضب فيه شويه بس هو مفتوح وشغال محل ميجو فون لاكسسوار وخدمات المحمول ارض العزب شارع سوريا والامارات امتداد مقهي زهره الشاي بجوار عالم المفاتيح وامام موبليات اسديه وشكراااااا
mohamed1
عضو جديد
عضو جديد
mohamed1

ذكر
المزاج : رايق

مُساهمةموضوع: رد: ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز   ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز Emptyالسبت مايو 21, 2011 12:41 pm

اوكى

ميجو معايا موبايل n96 بتاع واحد وفصل ادخل يا ميجو بليز
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» يا ميجو انا عندى موبايل n73صينى جايب سماعه ادخل على الموضوع
» العاب لموبايلات الويندوز موبايل بمساحة 45 ميجا وبصيغ Cab & Exe - وعلى اكثر من سيرفر - Windows Mobile Games الالعاب متوافقه مع ويندوز 5 و وينوز 6 Abracadaball Puzzle -Insaniquarium Deluxe Worms a Space Oddity Palm Heroes -Pocket Uno Asphalt 4 Elite Ra
» حصرياً - فيلم الكوميديا الرهيب حد سامع حاجه ؟؟!! DvdRip - Rmvb - 245 MB وعلى رابط واحد
» Wink حصرياً - فيلم الكوميديا الرائع الحكايه فيها منه DvbRip - Rmvb - 265 MB وعلى رابط واحد
» Wink حصرياً - الفيلم العربي ( أحاسيس ) للكبار فقط ( بطولة نخبه من النجوم ) DVDRip - Rmvb - 200 MB وعلى رابط واحد